DARAM

Szellemidézünk, Nem Járunk, recepteket és észt osztunk, baromkodunk, megbeszélünk, fontosak vagyunk, kapcsolatot tartunk, ilyesmi.

Friss topikok

  • kondorka: Tisztelt Szerkesztőség! Helyreigazítást és kártérítést követelek, mert ugyanis: Tp valótlanul állí... (2009.06.08. 00:14) Gördülünk
  • Csönd: :) (2009.05.17. 22:51) negyed éjfél
  • agyroggyant zsu: @Timusz~: Na ne má'. Majd letöltöm a feladatlapot, aztán kitárgyaljuk jól. És ha nem lett százmil... (2009.05.11. 17:52) Apró(d)hirdetés
  • agyroggyant zsu: múlt heti. asszem. TP "lektorálta", mikor leírtam, csak aztán elfelejtettük. (2009.04.29. 11:02) TP kérésére
  • Csönd: nem kis munka :D grat... most nics időm mindet végig nézni , de ígérem megteszem :D (2009.04.23. 22:12) Elemzés.

Na akkor élménybeszámoló

2009.01.04. 15:12 - kondorka

Anyjuk kérését teljesítvén, leírom azt, ami eszembe jut a szilveszterrel kapcsolatban!

Merthogy, mi daramosok egy kurva nagyot buliztunk Kőszegen. Bizony, 20 lettem, ezzel beértem TP-t és már csak 65 évre vagyok anyjuktól:) A buliról, ahogy én láttam: mindenki frenetikusan érezte magát, beleértve engem is! Csak szemezgetni tudok a kiváló pillanatokból, mert annyi volt. Pl. mikor megkaptam a vadonatúj full-fekete, elektroakkusztikus Jonhsonomat, huhh... Amúgy Zsu szállította és nem számolt fel postaköltséget (pedig énekelhette volna a "hozom a postát..."c. klasszikust). Jó volt utána az örömzenélés, kicsit keveset zenéltünk dehát nem Boogie Night volt nem igaz? Így is kurva nagyokat játszottunk és ez az új hangszerelésű Hey Joe!!!! Na én arra mondom, hogy az este egyik csúcspontja volt! Többen mondták, hogy jól szólóztam, ezt inkább döntsétek el ti! Peti hozta a formáját ( mint Bill), Zsu istenien gitározott, de a lényeg: Márton kegyetlen jó billentyűs!! Kurva jól szólt!

A Himnuszok énekése szintén megható volt, ilyen szépen én Székely Himnuszt még nem hallottam, szóval köszi mindenkinek! Aztán ami ezután jött, azt sosem feledem: a vízipipa átadásnál óriási hangulatot teremtett mindenki, a nevemet skandáltátok, éljenzés, minden! Huhh kiráz a hideg ha visszagondolok rá! Továbbá jó volt a pirotechnika, a kutyák kevésbé, én nagyon élveztem!

Amúgy így utólag kijelenthető az is, hogy én voltam az egyetlen aki kidobta a taccsot - igaz még éjfél előtt:) 5 feles házipálinka megtette a hatását! De aztán folytatódott részemről is ez a felejthetetlen parti!

A többi történés még feldolgozás alatt, kommentáljatok, hogy kinek mi tetszett, aztán írok én is ha eszembe jutnak a dolgok!

Köszi mindenkinek, aki ott volt! B.U.É.K.!!!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daram.blog.hu/api/trackback/id/tr88857010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csönd 2009.01.04. 16:12:56

Tényleg fergeteges egy szilveszter volt :) Nagyon jóléreztem magam... Köszönet a házigazdának....
És igaz, hogy én nem értek hozzá, de átkozottul tetszett a szólód!!!! Nagyon...
És köszönet Anyjuknak és Tp-nek és persze Mártonnak is a feledhetetlen zene miatt.
BUÉK!!!

Nagy szeretet mindnenkinek!!!!!

Csönd 2009.01.08. 21:00:15

szerelmes vagyok a zenétekbe
süti beállítások módosítása