DARAM

Szellemidézünk, Nem Járunk, recepteket és észt osztunk, baromkodunk, megbeszélünk, fontosak vagyunk, kapcsolatot tartunk, ilyesmi.

Friss topikok

  • kondorka: Tisztelt Szerkesztőség! Helyreigazítást és kártérítést követelek, mert ugyanis: Tp valótlanul állí... (2009.06.08. 00:14) Gördülünk
  • Csönd: :) (2009.05.17. 22:51) negyed éjfél
  • agyroggyant zsu: @Timusz~: Na ne má'. Majd letöltöm a feladatlapot, aztán kitárgyaljuk jól. És ha nem lett százmil... (2009.05.11. 17:52) Apró(d)hirdetés
  • agyroggyant zsu: múlt heti. asszem. TP "lektorálta", mikor leírtam, csak aztán elfelejtettük. (2009.04.29. 11:02) TP kérésére
  • Csönd: nem kis munka :D grat... most nics időm mindet végig nézni , de ígérem megteszem :D (2009.04.23. 22:12) Elemzés.

én is

2009.01.02. 09:02 - agyroggyant zsu

Tekintve, hogy régóta nem írtam, helyzetjelenteni viszont nincs mit, mert leginkább alszunk, nem tudom, miről meséljek. Nem a szilveszterről, mert írjon élménybeszámolót az, akinek születésnapja is volt és már vén, mint az országút. (Léccilécci)

Hazafele a vonaton TP aludt, mint akit fejbevágtak, én nagyon büszke voltam magamra, hogy a sötétben, tábla nélkül felismertem, hogy épp Ajka, meg Veszprém, meg ilyenek, sőt, azt is tudtam, Gárdony után mi következik, megy ez nekem. Meg olvastam is. Ellenben nem idegeskedtem, hogy orvul Kambodzsába jutok-e, mert esetleg rossz járatra szálltam fel. Sikeresen landoltunk Kelenföldön, hazatértünk, ekkor pediglen ráébredtünk, hogy Nem Ettünk Lencsét, pedig az a gazdagság rohadtul nem ártana a jellemfejlődésünknek, úgyhogy cipő-kabát vissza, bolt. Konzerves lencse lett tükörtojással, remélem, ez így ér. Táplálkozás közben megegyeztünk, hogy ha már TP elhozta a kedvemért a nagy és vaskos könyvet, akkor mi most szerepjátékozni fogunk, és hogy az ilyen esetekben egyáltalán nincs kalasnyikov, maximum sorozatlövő nyílpuska, de az is csak akkor, ha TP-t nagyon jókedvében találom. Ezzel a lendülettel el is aludtunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daram.blog.hu/api/trackback/id/tr43852780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása