DARAM

Szellemidézünk, Nem Járunk, recepteket és észt osztunk, baromkodunk, megbeszélünk, fontosak vagyunk, kapcsolatot tartunk, ilyesmi.

Friss topikok

  • kondorka: Tisztelt Szerkesztőség! Helyreigazítást és kártérítést követelek, mert ugyanis: Tp valótlanul állí... (2009.06.08. 00:14) Gördülünk
  • Csönd: :) (2009.05.17. 22:51) negyed éjfél
  • agyroggyant zsu: @Timusz~: Na ne má'. Majd letöltöm a feladatlapot, aztán kitárgyaljuk jól. És ha nem lett százmil... (2009.05.11. 17:52) Apró(d)hirdetés
  • agyroggyant zsu: múlt heti. asszem. TP "lektorálta", mikor leírtam, csak aztán elfelejtettük. (2009.04.29. 11:02) TP kérésére
  • Csönd: nem kis munka :D grat... most nics időm mindet végig nézni , de ígérem megteszem :D (2009.04.23. 22:12) Elemzés.

elfelejtettem

2009.01.12. 22:54 - agyroggyant zsu

Ha már mindenki írt a karácsonyról, akkor én is. Szar volt. Az egyetlen színfoltot imádott égetnivaló 11 éves unokatestvérem beszólása jelentette, aki a zöldségleves osztásánál (én csak sárgarépát kérek, én fehéret, én semmilyet mer gombás lesz tőle a lábam) elgondolkodva nagy komolyan tudatta velünk: "Madarat tolláról, embert répájáról." Nagy erőfeszítések árán, de nem estünk az asztal alá a röhögéstől.
Kaptam ajándékokat. Jut eszembe, legközelebbre vihargyújtót kérek, mert valaki a háztartásban mindig pont úgy gondolja, hogy vicces, ha elfújja a gyufát/öngyújtót, amivel épp rágyújtani készülök. És ezért ne csapkodjam agyon őket. Mondjuk akkor nekem kéne mosogatni.
Szóval karácsony. A jézuska a háztartás részére hozott mindenféle szúró-, vágó-, reszelő-, trancsírozó-daráló-micsodázó készülékeket meg kenyérpirítót meg 250 gigás külső winchestert. Ennek örömére a., Bori bébikaját meg tök szabályos sültkrumplit alkot folyamatosan, b., TP nagyúr meg én eközben bőszen Medal of Honorozunk. Háháhá. ((Háttérzaj: nyíííííík hsssvssssh zrrrrrrrr brrrrrrr riccsreccsropp, BUKJÁMÁLE MORE!!! HÁTRÁJJÁÁÁÁÁ, MESTERLÖVÉÉÉÉSZ!!!!))
Utózönge a szilveszterhez: anyukám vett nekem ilyen ólomöntő készlet 30-án, hogy majd másnap éjfélkor ólomöntsek, és jól megtudjam a leendő férjem nevének a kezdőbetűjét. Arra nem világítottam rá, hogy tulajdonképpen férjnél vagyok, hanem kiválóan elfelejtettem az egészet. Aszongya utólag anyukám, nembajfiam, neked úgyis egy bazi középsőujj jött volna ki. Szerintem helyesen mérte fel a párkapcsolati skilljeimet.

A bejegyzés trackback címe:

https://daram.blog.hu/api/trackback/id/tr31873884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csönd 2009.01.14. 19:25:20

Én is majdnem az asztal alá estem :D
süti beállítások módosítása